Известие

Collapse
No announcement yet.

1.7 boxer или 1.6 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    1.7 ако ти се кара по така въпреки че с туи тежкото купе няма кои знае ко да бяга 1.6 на газ е перфе и пак върви доста прилично боксера е магаре и държи туин спарка е по скап за потдръжка и нищо че е по нов мотор не е гаранция че е по добрия вариянт ма аз лично съм си фен на Боксера секи си има мнение!!!!!
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
      1.7 ако ти се кара по така въпреки че с туи тежкото купе няма кои знае ко да бяга 1.6 на газ е перфе и пак върви доста прилично боксера е магаре и държи туин спарка е по скап за потдръжка и нищо че е по нов мотор не е гаранция че е по добрия вариянт ма аз лично съм си фен на Боксера секи си има мнение!!!!!
      пък ти брат си умопомрачително неграмотен

      иначе откажи се от 1.7 16в, ще си разпилееш парите през балкона, а резултата няма да те очарова никак
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • #18
        Добре, да кажем, че 1.7 16в не е оферта, кажете тогава за ti, щото и той ме блазни с тия 150 коня. 1.6 ми е тромавичък, карам го вече 11 години и съм му свикнал много, не ме впечатлява като динамика, виж звука му е уникален и няма равен. Много готино мърка на 2500- 3000 оборота, направо нямам думи. Много се отплеснах, но точно това е причината да искам 1.7- хем боксер, хем да е по-вървежен от моя.
        145 1.6 boxer
        146ti

        Comment


        • #19
          И ti не звучи никак зле А и върви доста повече от 1,6. Навремето аз го направих тоя преход, точно от 1,6 боксер на ti.

          Като разход, ti-ката гореше по-малко от боксера. За газ - задължително инжекцион и задължително правилна настройка, иначе постоянно ще имаш проблеми с адаптациите на ЕКУ-то. Като поддръжка е по-скъпа, но пък не е болка за умиране.

          По мои наблюдения старият 2,0 мотор е по-безпроблемен.

          От 1,7 нямам впечатления.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #20
            Гледам си от София, ослушай се за някой колега да те повози и сам да си решиш кой двигател ти се вписва в критериите "вървящ". ti двигател няма, това си е 2.0 туин спарк, която доколкото знам не люби газта .. за газов инжекцион ще трябва друг да ти разяснява. За 1.7 16в мога да ти гарантирам, че ще имаш ядове с намирането на читав. Ако Лисан има конкретни оферти ще е най-добре, макар че пак трябва да си нащрек какво купуваш.
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • #21
              Ако ti-ката харчи по-малко от моята, няма и да чуе за газ. Последните 2-3 месеца я карах на бенз, та не ми е толкова задължителна газта. Все пак си имам под ръка един умрЕл кадет 89-та (набор на жена ми) 1.4, който с 40л газ ме вози цял месец до работа и обратно.
              145 1.6 boxer
              146ti

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                пък ти брат си умопомрачително неграмотен
                е не му разбирам трябе некои кат теб с вишо да ме светне ма гледаи да е след кат го завършиш таман ще си научил нещо допълнително

                По темата:

                Най-добре е да се повозиш или още по добре да покараш двигателите на които си се спрял и като сметнеш минусите и плюсовете да си избереш един такъв читав.
                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                Comment


                • #23
                  Ами плюсовете са ясни- колкото по-голям е двг, толкова повече върви. Аз за минусите питам. Моя мотор се оказа доста здрав и ако и другите са такива, бих избрал 1.7, но ако се окаже, че 2.0 на ti е по-добър...
                  145 1.6 boxer
                  146ti

                  Comment


                  • #24
                    Колега, 1.7 16 В от 33-ка, сложен на 33-ка е много по-различно от 1.7 16 В от 145/6, сложен на 145/6.
                    В първия случай имаме голем дзвер, а във втория нещо, което е като недоклепана коса. Все иска да я натискаш.
                    От програмата на компа ли е не знам, но положението се оправя значително, когато го подкараш тоя мотор на газ. Тогава става еластичен и върви доста прилично.
                    Все пак, пробвай различни варианти и не слушай никой!
                    Особено като двамата келеши по-горе, защото са трийстройкаджии.
                    Там нещата са други.
                    Изобщо от тристройкаджии акъл не взимай, щото горките и на тях им липсва
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      На 8v боксера частите за основен ремонт са му колкото на 2.0 ts ремъци и ролки + труд и няколко свещи, ма не всичките 8.
                      Ха, забравих за вибратора,...простете, вариатора и дебитомера на 2.0, които нови са колкото цяла 145 боксер в движение.
                      Та и аз да мина към темата...колега, намери си същата 1.6 боксер 145, а защо не и 146...по-кола е. Друго си е да си свикнал с техниката и като направи мизерия новата да скубеш от ударената.

                      Звука... http://www.youtube.com/watch?v=0fg21...eature=related тука 1.6 ts го докарва като на прахосмукачка, след като си чул 3 боксера преди това.
                      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                      и делта

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Колега, 1.7 16 В от 33-ка, сложен на 33-ка е много по-различно от 1.7 16 В от 145/6, сложен на 145/6.
                        В първия случай имаме голем дзвер, а във втория нещо, което е като недоклепана коса. Все иска да я натискаш.
                        От програмата на компа ли е не знам, но положението се оправя значително, когато го подкараш тоя мотор на газ. Тогава става еластичен и върви доста прилично.
                        Все пак, пробвай различни варианти и не слушай никой!
                        Особено като двамата келеши по-горе, защото са трийстройкаджии.
                        Там нещата са други.
                        Изобщо от тристройкаджии акъл не взимай, щото горките и на тях им липсва
                        По принцип идеята е да газифицирам, та според твойте думи ще стане работата с 1.7 16в
                        145 1.6 boxer
                        146ti

                        Comment

                        Working...
                        X